Saturday, 28 August 2021

SENARAI HARGA PRODUK BEAUSITI

 SENARAI HARGA PRODUK BEAUSITI

 Buat masa ini ada  3 jenis produk keluaran Beausiti iaitu

1.Minuman Botani Beautessence

 Beautessence merupakan minuman botani dari estrak delima, roselle dan aloe vera yang dirumuskan bersama 4 bahan lain yang memberikan manfaat pelbagai kepada pengguna sama ada lelaki dan perempuan.


 Harga beautessence sekotak adalah RM125 mengandungi 15 sachet dan setiap sachet mengandungi 20ml beautessence dalam bentuk liquid/cecair. Yelah banyak minuman kecantikan ada dalam bentuk serbuk yang diperlu dibancuh atau boleh kemam. Tapi produk beautessence ni sangat mesra untuk dibawa travel dan boleh diambil dimana-mana sahaja. Maklumat lanjut beautessence boleh baca di sini.

Kos penghantaran pula mengikut kategori bilangan produk dan juga kawasan sama ada semenanjung atau sabah sarawak. Stok dihantar oleh HQ beausiti secara terus kepada Sitizen berdaftar. Oleh demikian, walaupun barang dihantar secara cash on delivery masih perlu bayar untuk kos penghantaran. Berikut merupakan kos penghantaran beautessence :
 
Harga Beautessence RM 125 (15sachet x20ml)
 
Postage  ke Semenanjung 
Pos RM10 - Kos bagi order 1-5 Kotak
Pos RM13-  Kos bagi order 6-7 kotak

2.Minuman Sarang Burung Beaunest Perisa Kurma delima

 Minuman dari sarang burung beaunest yang pertama dikeluarkan berperisan kurma dan delima dan ada bahan tambahan iaitu madu, sarang burung dan collagen peptida (protein). Akan datang dalam bulan Oktober 2021 dijangkakan akan keluar perisa baru yang sangat unik dan tiada lagi dipasaran semasa.

Banyak manfaat beaunest terutamanya dimusim pandemik ini kerana manfaat sarang burung itu sendiri bagus untuk kesihatan paru paru dan meningkatkan imun badan.Maklumat lanjut beaunest disini.

Harga sekotak beaunest adalah RM 75 mengandungi 6 botol (120 ml). Kos postage untuk beaunest agak tinggi skit berbanding beautessence sebab berat kan.



Postage  ke Semenanjung 
Pos RM13 - Kos bagi order sekotak beaunest
Pos RM22-  Kos bagi order 2 kotak beaunest
Pos RM26-  Kos bagi order 3 kotak beaunest
Pos RM34- Kos bagi order 4 kotak beaunest.

Bagi pengguna beaunest konsisten better amek terus 4 kotak memang jimat dan korang pun takkan terputus bekalan hihi.

3.Minuman Beaukids Nutri Jelly Drink Strawberry

Minuman beaukids nutri jelly ni berasaskan puree strawberry dan ada multivitamin untuk anak anak yang dah boleh minum menggunakan straw. Rasa jelly dia kalau minum sejuk memang sedap bukan anak je suka mak mak pun menumpang sekali. Maklumat lanjut beaukids disini.

Harga sekotak beaukids adalah RM59 mengandungi 10 pack. Memang berbaloi untuk gembirakan anak anak. Ibu ibu invest skit untuk anak anak dimusim pandemik tak rugi tau.



Postage  ke Semenanjung 
Pos RM10 - Kos bagi order sekotak beaukids
Pos RM13-  Kos bagi order 2 kotak beaukids
Pos RM15-  Kos bagi order 3 kotak  beaukids
Pos RM20- Kos bagi order 4 kotak  beaukids


Postage  ke Sabah Sarawak 


Pos RM16 - Kos bagi order sekotak beaukids
Pos RM42-  Kos bagi order 2 kotak beaukids
Pos RM50-  Kos bagi order 3 kotak  beaukids
Pos RM74- Kos bagi order 4 kotak  beaukids

Kos postage terkini sehingga Ogos 2021. Terkini beausiti menggunakan ABX untuk urusan penghantaran. Kebiasaannya dalam 3-5 hari barang akan sampai untuk semenanjung. Kalau korang nak cepat sila roger sitizen berdekatan. Tapi masih ada kos penghantaran tau sebab sitizen dapat stok daripada HQ melalui kaedah pos juga. Untuk yang sekitar putrajaya, bangi dan cyberjaya yang ingin mendapatkan stok beaunest, beautessence dan beaukids boleh hubungi saya melalui whataps 0133507996



0 comments:

Post a Comment