Wednesday, 4 August 2021

Kenapa BEautessence PErlu Untuk Kurangkan Kesan PEnuaan

Kenapa BEautessence PErlu Untuk Kurangkan Kesan PEnuaan

Untuk yang belum mengenali beautessence. Beautessence ini merupakan minuman botani yang dirumuskan daripada 7 bahan aktif iaitu Cerefron F (ekstrak yis macam pitera SK II tu), ekstrak delima, kacip fatimah, ekstrak roselle; aloe vera, Pueraria Mirifica dan Collagen Peptida daripada sumber ikan. Detail lanjut boleh baca disini.

Kenapa kita perlu cuba beautessence?

1. Sebab Beautessence ada Collagen Peptida yang sangat diperlukan oleh badan.

Kolagen ini sinonim dengan kulit cantik. Tapi sebenarnya banyak lagi manfaat kolagen untuk kesihatan badan tak kira lelaki dan wanita. Kolagen ini yang membantu memegang struktur kulit supaya kekal anjal dan berfungsi dengan baik.



Haa nampak tak banyak manfaat kolagen pada kulit yang kita nafikan. Badan memang boleh menghasilkan kolagen secara semula jadi berdasarkan sumber protein yang kita ambil. Untuk makluman, kolagen ini salah satu jenis protein dan unit asasnya adalah asid amino. 

Penghasilan kolagen oleh badan akan menyusut seawal umur 25 tahun boleh refer jadual di atas. Sebab tu bila umur mula meningkat kita akan rasa dan nampak tanda tanda penuaan paling ketara kulit mula naik garis halus dan lama lama akan membentuk kedut. Hal ini berlaku kerana jumlah kolagen yang diperlukan oleh badan tidak dapat dipenuhi mula kulit berkedut, tulang, kuku rambut mula rapuh.





Sebab itulah korang perlu ambil beautessence sebab beautessence ni ada collagen peptide yang membantu korang supply kolagen untuk badan dan secara semula jadi dapat kurangkan kesan penuaan. 



2. Beautessence ada Cerepron F yang merangsang badan hasilkan Collagen Secara Semulajadi dan mencerahkan kulit

Cerepron F ni antara bahan yang sangat premium digunakan dalam skincare antaranya PITERA SKII untuk menganjalkan kulit dan mencerahkan kulit secara sihat. Beautessence mengandungi cerepron -F yang bermanfaat membantu kita dalam mengurangkan kesan penuaan dan membantu mencerahkan kulit dua tona dari asal.




Dengan amalkan beautessence korang dapat bantu bekalkan kolagen yang diperlukan oleh badan. Selain itu 6 lagi bahan aktif di dalam beautessence ini dapat membantu ke arah kulit yang sihat beseri, kesihatan tulang, rambut dan lain-lain. Macam macam testimoni ada boleh baca disini.

3. Beautessence Ini Mengandungi Kacip Fatimah dan Pueraria Mirifica



Dua bahan yang disebutkan ini sinonim dengan herba yang digunakan oleh orang asia untuk manfaat berkaitan dengan kesihatan dalaman. Yang mana ia membantu untuk melancarkan haid bagi wanita, mengatasi masalah low libido selepas bersalin dan juga membantu dalam menstabilkan hormon. Ye lah kalau korang semua masalah wanita ni rambut gugur ker, jerawat ker, haid dan lain-lain berkait dengan hormon. Apabila hormon dalam keadaan baik maka masalah-masalah yang disebutkan diatas dapat dikurangkan atau diatasi.

Berdasarkan manfaat yang dikongsikan di atas memang sangat sangat disyorkan supaya korang cuba beautessence. Tak semestinya kena tunggu umur dah lanjut baru nak cuba beautessence. Mencegah lebih baik dari merawat. Seawal umur 20 an adik adik dah kena start peka dengan rutin penjagaan kulit, pemakanan yang seimbang untuk pastikan protein dan kolagen mencukupi untuk kesihatan tulang, rambut, kuku dan kesihatan dalaman kita. Siapa lagi nak sayang diri sendiri kalau buka kita. So jom la reward diri dengan hadiahkan diri dengan dua kotak beautessence. Nak hadiahkan pada yang ibu atau orang tersayang pun boleh. Berminat untuk order boleh roger akak di whataps 0133507996.

Sekian, terima kasih

0 comments:

Post a Comment