Wednesday, 21 July 2021

Ikhtiar Atasi Masalah Kulit Berjeragat, Tona Tidak Sekata dengan Minuman Botani Baeutessence

Ikhtiar Atasi Masalah Kulit Berjeragat, Tona Tidak Sekata dengan Minuman Botani Baeutessence

Untuk pengenalan, beautessence merupakan sejenis minuman botani yang dikeluarkan dibawah jenama Beausiti yang diasaskan oleh Dato' Sri Nurhaliza.

Antara masalah kulit utama yang sering dihadapi oleh wanita asia terutama dengan keadaan cuaca beriklim panas boleh menyebabkan kulit kering, kulit berjeragat, penuaan berlaku dari cepat dari usia, masalah tona kulit tidak sekata disebabkan sunburn dan masalah jerawat?






Puas dah cuba pelbagai produk tetapi masih belum menemui penyelesaiannya? 


Beautessence minuman botani dengan teknologi nutrilock yang telah diuji secara saintifik oleh UNIPEQ UKM iaitu sebuah makmal yang diiktiraf berpiawaian antarabangsa bersatus halal.

Bagaimana 7 bahan aktif ni berfungsi dalam membantu masalah kulit yang korang hadapi?



 Cerepron -F

Antara bahan paling utama yang memberi manfaat dalam mencerahkan tona warna kulit. Dengan manfaat Cerepron-F membantu kita dalam usaha untuk mengatasi masalah tona kulit tidak sekata oleh sebab sunburn, parut jerawat atau jeragat. Dengan penggunaan konsisten selama 8 minggu dapat membantu mencerahkan kulit dan mengurangkan masalah kulit yang dihadapi. Perkara ini bukan omong kosong ya telah dibuat kajian oleh pihak beausiti sendiri. 


Pomegranate extract (estrak delima)

Delima merupakan antara buah-buahan yang bermanfaat sebagai antioksida yang membantu untuk meningkatkan imuniti badan. Sangat penting dalam situasi pandemik sekarang pengambilan minuman atau makanan yang meningkatkan imuniti badan. Delima memberikan tekstur beautessence menjadi pekat (fiber) dan bagus dalam membantu penghadaman. Patutlah ramai yang amalkan beautessence sebelum sarapan memberikan kesan mereka rasa kurang nak makan dan mudah untuk membuang. Asal niat nak amek untuk kesihatan dalaman kulit tiba-tiba dapat manfaat turunkan berat badan. Wow sangat kan ni pengalaman akak sendiri. Macam-macam lagi manfaat delima seperti di bawah.



Pueraria Mirifica dan kacip fatimah 

Kacip fatimah membantu untuk kesihatan dalaman wanita. Berdasarkan hasil pencarian manfaat kacip fatimah, akak jumpa poster di bawah. Oo patut la ramai bagi review rambut gugur  dah berkurang kira manfaat daripada kacip fatimah ni la kiranya. Selain itu masalah mak mak menyusu dan selepas melahirnya boleh baca kt bawah ni malu nk citer hihi.opss


Roselle Extract & Aloe Vera 

- Memberikan kedua aloe vera juga antara yang memberikan tekstur fiber kepada beautessence. Patutlah beautessence ni rasa sedap dan kurang rasa lapar.  Dan pelbagai jugak manfaat aloe vera selain untuk kulit juga untuk masalah sembelit. Ramai kan hadapi masalah sembelit terutamanya wanita yang lepas bersalin. huhuhu


 Collagen Peptide (dari sumber ikan)

Akhir sekali manfaat kolagen terhadap kulit. Kolagen ni merupakan sejenis protein yang sangat diperlukan oleh badan untuk pelbagai fungsi terutamanya untuk pegang struktur kulit dan memberikan keanjalan pada wajah dan bahagian lain pada badan.  Gambar kat bawah menunjukkan bagaimana perbezaan kulit muda dan tua dari segi struktur kolagen dan elastin. Pengambilan beautessence yang mengandungi collagen peptide secara konsisten membantu untuk penghasilan kolagen secara semulajadi dan menjadikan kulit kita anjal dan mengelakkan masalah penuaan sebelum masa yang banyak dihadapi oleh orang kita sekarang.



Antara Testimoni atasi masalah jeragat dan parut jerawat dengan Beautessence seperti di bawah.



Siapa yang perlu untuk ambil produk beautessence ni? 

-Bakal pengantin yang inginkan kulit cantik beseri pada hari perkahwinan dan juga yang ingin mencapai berat badan idea.

-Ibu ibu yang baru lepas berpantang yang mengalami masalah kulit kusam, badan rasa sangat tidak bermaya dan rambut berguguran disana sini

- Surirumah yang sangat penat dengan rutin seharian serta dengan tambahan PDPR.

-Lelaki yang mengalami masalah keletihan dengan situasi pandemik bekerja dari rumah tanpa rehat yang cukup

-Lelaki yang mengalami masalah kulit kering, warna tona tidak sekata dan paling serius jerawat?

Apa lagi yang korang tunggu. Jom dapatkan segera semntara Beausiti tengah buat promosi Beautessence best sangat ni. Berminat boleh wasap saya di talian 0133507996 untuk pertanyaan lanjut.

Harga sekotak RM125 mengandungi 15 sachet tidak termasuk postage. Setiap scahet mengandungi 20ml beautessence. 

Sekian terima kasih






0 comments:

Post a Comment