Friday, 8 June 2018

Ikhtiar Cerahkan Kulit Terbakar

Ikhtiar Cerahkan Kulit Terbakar

Alamak nak bertunang atau nak kahwin lagi dua bulan tapi baru lepas balik jalani latihan fizikal yang mana berjemur bawah matahari kulit jadi KELABU ASAP.



Adududu macam ni kawan-kawan pernah hadapi situasi macam ni tak? Kulit inin antara mahkota wanita selain rambut, bila mana muka dah terbakar atau sunburn teruk ni lain kita nak berhadapan dengan pertanyaan orang pun rimas. " Dayah ker ni? apa pasal dengan muka ko tu berbelang teruk sangat. atau " Eh dayah ker, laa lain benor ko sekarang ni hampir tak perasan aku " haaa tak ke sentap.

Cer kalau yang nak kahwin lagi dua bulan ke sebulan mesti la nak cantikkan. Nak photoshoot kahwin muka dalam keadaan cantik untuk kita nak tatap untuk akan datang nanti.


Lepas tu takkan nak cerahkan muka ja, abis tang leher tang lengan bahagian lain yang terbakar (sunburn) sebab terdedah kat cahaya matahari tu macam mana. Jenuh nak lumur losyen putih satu badan. haha takkan nak mandi susu hari hari kot wei.

Haaa jangan ambil ringan pasal kulit terbakar ni. Hampa kena tengok tahap terbakar tu macam mana. Biasanya orang malaysia takda la berjemur kat pantai macam pelancong asing tu kan. Kalau pelancong asing ada yang teruk terbakar sunburn tu sampai jadi gelembung air biasa atau orang putih panggil blister. Tudiaa ni parah tau jangan biar sangat sunburn ni takut rosak kulit dan jadi penyumbang kanser kulit. Arghhhh takutnya kan.






Haa ambil perhatian kalau dah sunburn teruk sangat cepat cepat la jumpa doktor. Dah dapat rawatan pastu kulit dah proses baik boleh la cuba kolagen shaklee ni untuk bantu cepatkan pudar parut dan bagi kulit mulus balik kepada keadaan asal.

Haaa so paling mudah untuk korang dan dapat rasa perubahan dalam masa 3 hari adalah Kolagen Shaklee.

Best sangat kolagen shaklee yang mana, lepas 3-5 hari berturut korang minum akan dapat rasa perubahan pada kulit. Akan rasa kulit makin halus dan pori kulit makin halus.

Eh cer citer skit macam mana kolagen shaklee dapat bantu cerahkan balik kulit yang dah terbakar atau sunburn tu?

Kalau tengokkan keratan rentas kulit yang sunburn ni, dia memberi kesan pada struktur dalam kulit. Tahu ke korang kolagen ni bahan utama binaan kulit kita. So, dengan pengambilan kolagen tambahan sedikit sebanyak mempercepatkan proses kulit baik dari sunburn dan kembali ke keadaan asal. Kita takut kulit korang jadi makin halus, mulus dan beseri dari asal dengan amalkan kolagen secara konsisten.

haaa jom kita tengok testimoni mereka yang dah amalkan kolagen Shaklee


Haa nak tau lenih lanjut berkaitan keperluan kolagen untuk badan selain cantik boleh terus bacaan disini

Haaa bulan ni ada promosi kolagen harga terlajak murah kalau korang beli 2 kotak atau nak penjimatan banyak borong 6 kotak percuma 1 kotak. Wowww sangat pakat share la dengan kawan kawan seorang sekotak.

Pengalaman sendiri guna kolagen untuk hilangkan sunburn memang sangat mengujakan. Yelah kita ni aktif bersukan selama sebulan jalani latihan dipagi hari bermula jam 8 pagi hingga 11 pagi. Bila hari kejadian sukan berjemur tengah panas apabila ada acara tengahari. Cuku 2 hari kulit jadi sunburn masuk hari ke 4  jadi makin kelam. Satu lagi teringat ada join kursus team building di pangkor. Dia punya berpanas tu tudia, berkayak tengahari tu. ada sukaneka game di tengah panas. Memang cukup 3 hari kulit sunburn hahaha.

So kolagen ni la penyelamat amalkan sehari satu sachet konsisten cukup 15 hari kulit dah reda sunburn. Alhamdulillah

Haaa korang yang risau kulit sunburn takdan baik masa bersanding baik borong kolagen sekarang selagi stok masih ada dan promosi harga jimat masih berlangsung

Sekian naa untuk pertanyaan lanjut boleh hubungi saya melalu whataps dayah- 0133507996





No comments:

Post a Comment