Friday, 8 June 2018

Ikhtiar Cerahkan Kulit Terbakar

Ikhtiar Cerahkan Kulit Terbakar

Alamak nak bertunang atau nak kahwin lagi dua bulan tapi baru lepas balik jalani latihan fizikal yang mana berjemur bawah matahari kulit jadi KELABU ASAP.



Adududu macam ni kawan-kawan pernah hadapi situasi macam ni tak? Kulit inin antara mahkota wanita selain rambut, bila mana muka dah terbakar atau sunburn teruk ni lain kita nak berhadapan dengan pertanyaan orang pun rimas. " Dayah ker ni? apa pasal dengan muka ko tu berbelang teruk sangat. atau " Eh dayah ker, laa lain benor ko sekarang ni hampir tak perasan aku " haaa tak ke sentap.

Cer kalau yang nak kahwin lagi dua bulan ke sebulan mesti la nak cantikkan. Nak photoshoot kahwin muka dalam keadaan cantik untuk kita nak tatap untuk akan datang nanti.
Continue Reading

Wednesday, 6 June 2018

KOLAGEN HARGA RUNTUH TANPA GST DENGAN PROMO JUN 2018

Kolagen harga runtuh tanpa gst dengan promo Jun 2018 lepas Shaklee buat promosi harga runtuh. Dahsyatnya pengsan tengok promo shaklee ni.


Haaa mana taknya korang beli dua kotak dapat diskaun 5% beli 6 kotak dapat percuma 1 kotak penjimatan cecah Rm92 untuk sekolah bagi yang mendaftar sebagai ahli

Haaa So akak akak yang nak cantik mulus di pagi raya atau selepas raya haa meh grab promosi Kolagen ni cepat tau sebelum habis.





Nak detail lanjut pasal manfaat kolagen hampa boleh baca di sini.

Boleh belikan untuk ibu atau ayah yang ada msalah sakit lutut. Pakej terbaik untuk hadiahkan pada ibu bapa iaitu Vivix + Kolagen pasti tersenyum panjang.

Bagi yang nak dapatkan Vivix atau kolagen boleh whataps akak di 0133507996.

Sekian selamat berpuasa semua.


Continue Reading