Monday, 14 May 2018

Pelajar Dan Surirumah Jana Bonus Raya Sebagai Usahawan DYXY

Pelajar Dan Surirumah Jana Bonus Raya Sebagai Usahawan DYXY

Hai assalamualaikum dan salam sejahtera.

Adik-adik, kakak-kakak diluar sana. Menjelang ramadhan tak lama lagi masing masing mesti dah tercari-cari apa aku nak buat yer untuk nak tambah pendapatan dan bonus raya tahun ni.

Yelah PRU14 dah berakhir dan kita pun dah ada di bawah pemerintahan baru. Semangat harusla baru kena lah USAHA lebih takkan nak harapkan manefisto HARAPAN untuk beri RM50 sebulan dan 2% caruman KWSP suami kepada isteri (surirumah)yang tiada pendapatan.

haa adik-adik yang masih belajar , walaupun manifesto HARAPAN untuk menangguhkan bayaran PTPTN sehingga gaji mencecah RM 4000. Sampai bila kita nak tangguh adik. So baik la cuba dari sekarang untuk JANA income sehingg 4 angka sebagai USAHAWAN DYXY. Serius memang mudah sangat dan sekejap je boleh dapatkan semula modal dengan permulaan RM 1360 sebagai modal agent.
Continue Reading