Tuesday, 5 December 2017

Tips kurangkan Batuk Berkahak dengan Nutriferon

Tips kurangkan Batuk Berkahak dengan Nutriferon


Sapa yang pernah alami batuk berkahak semasa tengah berpantang. Ya Allah seksa sangatkan. Tambah kalau jahitan masih baru. Rasa macam nak tertetas jahitan tu. Berdasarkan pengalaman sendiri pantang hari pertama dah kena selsema dan batuk. Makin lama makin teruk , minta husband belikan ubat batuk. Farmasi tak galakkan ibu menyusu amek ubat batuk. Kalau ambil pun mungkin dose rendah sesuai untuk ibu menyusu. Dah seminggu berlarutan huhu menangis jugak la. Sebab masa tu tak kenal nutriferon lagi. 

Baru-baru ni badan start tak sihat dan batuk agak berlarutan bermula dengan ulser atas lelangit (punca sebab makan benda panas pastu melecur) dan sakit tekak. Nak makan ubat batuk sebab takut mengantuk nak pergi kerja kan kan kroh kroh kroh kat ofis. Tengok review ramai cakap nutriferon ni bagus untuk kuatkan imun sistem badan dan ada yang batuk berkurang cepat selepas amalkan nutriferon.

Ambilkan nutriferon sehari 1 sachet. Alhamdulillah lepas ambil tu berkurang la skit batuk nya tapi lepas dah beberapa jam mula balik batuk. So terpaksa up dose jadi 2 sachet. Alhamdulillah hari ke 3 nampak batuk macam makin surut sedangkan selalu amek masa sampai seminggu dua. Selsema berlarutan. Ni alhamdulillah selsema sekejap je kering dalam 3-4 hari jugak. Kalo ada flow tak skit-skit jer.

Nutriferon ni apa sebenarnya mesti ada yang tertanya





Nutriferon ni mengalakkan badan untuk hasilkan interferon secara semulajadi. Interferon salah satu senjata dalam fungsi sel darah putih untuk mempertahankan badan dari serangan bakteria dan patogen.

Haaa atas ni contoh fungsi interferon.

Yang pasti anak-anak lagi sukakan ni dari ubat batuk sebab rasa dia manis manis boleh buat bancuh air atau makan granul dia macam tu sahaja.

antara perkongsian dari kawan-kawan yang telah menggunakan nutriferon sebagai alternatif untuk pulihkan batuk



haaaa tunggu apa lagi nak dapatkan stok nutriferon meh wasap saya di 0133507996

sekian terima kasih





0 comments:

Post a Comment