Friday, 17 November 2017

Stok Baru Kolagen Shaklee Dah Masuk dengan Kuota Belian 16 Kotak Sahaja

Stok Baru Kolagen Shaklee Dah Masuk dengan Kuota Belian 16 Kotak Sahaja.

Wooww. Berita tergempr untuk semua peminat Kolagen dari Shaklee ni. Bukan apa ramai la kawan-kawan kami yang memang makan kolagen ni rasa susah hati bila dapat tahu kolagen out of stock sebelum ni.


Masing-asing dah susah hati lepas nak makan apa pulak . Sebab yang amalkan kolagen ni kebanyakannya memang jenis tak makan tablet. Kolagen bancuh dengan Vivix atau air jus je la mampu diorang telan. Tujuannya amek kolagen ni untuk kesihatan. Yelah kolagen ni bukan sekadar cantik je tau macam dalam entry ni.


Kulit kita ni struktur asas nya banyak dari protein. Protein ni yang penting untuk kulit yang sihat dan awet ni adalah kolagen.

Bila supply kolagen dalam badan makin berkurang dan badan sendiri tak dapat nak hasilkan kolagen mengikut keperluan lama-lama kulit akan jadi mula berkedut, kurang anjal dan tanda-tanda penuaan berlaku.



So kalau rasa nak awet muda kulit cantik lembap dan pori elok je kecik meh la cuba kolagen dari shaklee.

Kenapa perlu pilih kolagen dari shaklee?

1. Sebab Kolagen Shaklee dari Sumber Ikan yang Tahan Lasak dan dari laut dalam. Ikan yang hidup di laut dalam ni kurang skit segi terdedah kepada pencemaran. Selain itu, kolagen shaklee di buat dari sisik ikan merah yang mempunyai ciri tahan lasak kepada tekanan.


Selain di pahamkan kolagen dari sumber ikan memang lebih baik dari sumber tumbuhan. Boleh rujuk di bawah


2.Kolagen shaklee ni berat molekul yang rendah iaitu 1000 dalton. so penyerapan lebih berkesan ke dalam badan.



Ramai yang sukakan Collagen shaklee ni sebab seawal 3 hingga 5 hari dah dapat rasa kesan kulit lembut dan lembap. Makin lama amalkan pori kulit mengecil dan kulit dan gebu macam kulit bayi dah haaa.

3. Rahsia ketiga, dalam kolagen shaklee juga ada bersekali hyaluronic acid yang mana ni la kunci rahsia kulit lembap. Bila kulit sihat memang naik sungguh seri pada muka dan tampil nampak muda dan cantik dengan kolagen shaklee.


4. Kolagen dari shaklee sentiasa selamat dan terbukti berkesan selain menerapkan penggunaan bahan semulajadi.

oklaaa nak bagi tau ni kalau berminat kolagen dari shaklee ni kena cepat sebab nya esok kalogen ni akan masuk dan kuota belian hanya 16 kotak sahaja seorang

saya ulang ye 16 kotak sahaja.

Dan kemungkinan selepas ni stok kolagen akan stop untuk setahun.

Lama tu. Dah dua orang booking collagen ni, haaa apa lagi JOM cepat sapa yang rasa nak cuba tu cepat hubungi saya melalui wa untuk pertanyaan lanjut

Dayah Sprinter
Pengedar Shaklee Putrajaya Cyberjaya
COD percuma Putrajaya dan Cyberjaya

0 comments:

Post a Comment