Sunday, 12 November 2017

Diari Dayah : Pengalaman Kakak Aliya COD Barang DYXY Di Putrajaya

 Pengalaman Kakak Aliya COD Barang DYXY Di Putrajaya. Haaa anak yang sulong ni nak sangat ikut kita COD barang. So kali ni kita bawa dia sekali. Kebetulan petang jumaat tu dia tak ke taska dia ada dengan saya. So masa kat pejabat dapat Wa customer adik comei nakkan satu set basic DYXY.  KEbetulan sebab stok memang sentiasa standby dalam kereta so zasss lanjut terus ke presint 11 COD barang kat adik ni. 

Sebaik adik ni sporting layan kakak ni tangkap gambar dah la hujan. Terima kasih ye dik moga murah rezeki selalu dan paling penting semoga makin cantik dan beseri dengan DYXY.


Petang jumaat tu ada dua pelanggan yang nak DYXY sekitar presint 11 alhamdulillah. Bila stok ada kat tangan insyallah stok tu jadi macam gula cepat je pelanggan datang cari. yelah ramai ni sebenarnya yang dah lama usha DYXY cuma tunggu simpan duit. Duit ada jer terus zasss beli.


Bagus juga sebenarnya bawa anak ni. Boleh dedahkan dia dari awal pasal bisnes. Macam mana susahnya mak ayah dia nak dapatkan duit. Mudah-mudahan kakak nanti pandai berjimat cermat dan pandai jana pendapatan sendiri. 

Sebab saya dulu pun seawal umur 8 tahun saya dah mula tolong mak saya berniaga. Sebab tu dalam diri ni kuat skit aura usahawan tu hahaha.

haaa sapa2 nak belajar buat bisnes dengan DYXy meh wa 0133507996.

Insyallah kita akan ajar step by step sampai jadi.

sekian na, dayah sprinter

DYXY Putrajaya Cyberjaya
COD percuma Di Putrajaya Cyberjaya



0 comments:

Post a Comment